Lucka

Tyvärr har det blivit en liten lucka i bloggen medan jag vistades i Göteborg. Det fanns helt enkelt inte tid till att skriva. Vi har haft så himla roligt! Jag och Hanna har shoppat loss och vi har umgåtts och haft trevlligt allihopa. Ätit på lagom flotta restauranger och varit i Partille. Just nu är jag bara så trött efter resan hem att jag inte orkar återge allt i minsta detalj. Jag lider av huvudvärk och halsont vilket inte är så roligt. Det förstörde nästan hela min dag igår. Tråkigt värre...

Nehe folket, nu ska jag nog gå och lägga mig. Ha det gött!

Puss på er!

//


Kommentarer
Postat av: sajmon

nice nice nice... mm synd d där sista :O fast vi lär la hitta ngn roigare fest te sommarn :D å då måste du va frisk :D

2009-01-25 @ 21:21:01
Postat av: jocke

haha ni behöver ingen annan fest till sommarn jag kmr ju va där så :D:D

2009-01-26 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0