Okoncentrerad

Varför kan jag inte fokusera på läxorna? Det behövs verkligen!
Jag är nog mer nervös inför Livräddningen imorgon än vad jag trodde. Jag har i alla fall en baddräkt som bara måste sitta på plats, så den kan ju inte trilla av. Men det är den där tidsgrejen. En minut och tio sekunder. På en minut och tio sekunder ska man simma 20 meter, dyka två meter och hämta någon boll, få en 40 kilo tung docka som du ska bärga tillbaka. Jag bara måste klara det. FInns ingen utväg.
Fast mamma förbjöd mig typ att sätta min fot i simhallen för att jag är så förkyld. Men hon behöver inte veta ;)

Hostar gör jag, fast inte lika mycket i alla fall så det är ju positivt...

Nehe, jag kan inte sitta här och söla, jag måste hoppa in i duschen och sen måste jag plugga och sen måste jag läsa och sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0