Solsken och biologilektion.

Sovmorgon idag. Härligt härligt! Och när jag väl gick upp fick jag ett obotligt leende på läpparna. Solsken. För hela slanten! Det var längesedan det kändes helt okej att cykla till skolan. Slask, halka eller bara svinkallt har liksom gjort den tråkiga resan ännu värre. Men idag var det plusgrader och som sagt solsken. Min dag hade inte kunnat börja bättre :)

Sedan var det första biologilektionen var idag och det ska bli hur kul som helst! I can't wait som man säger på ren svenska ;). Det känns som det är bioologin man väntat på att få läsa. Att det är anledningen till att man valde Natur från första början.

Nu väntar fysikplugg fram till 8 då det är dags att mosa lite killar i innebandy! :)

Puss på er! :)

//

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du röstade :)

2009-01-12 @ 16:33:56
URL: http://malinskarner.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej hopp, nu är jag tillbaka igen med en ny omröstning. Den förra lutar nog åt den mer turkosa färgskalan, men ingenting är bestämt ännu. Nu vill jag ha din ärliga årsikt om ännu en fråga rörande hemsidor. Så, kom och rösta!

2009-01-12 @ 16:59:52
URL: http://malinskarner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0