Träning och Lars Winnerbäck

Hej alla glada människor!

Har er dag varit bra? Jag kan väl säga att min varit sådär... Om det inte varit för det förbannade fysikprovet så hade den varit mycket bättre! Sovmorgon, gitarrlektion och trevligt Bas-pass på friskis är ju inte helt fel, eller hur? Men nu tyngde som sagt fysikprovet ner. Jag har gått och mått så dåligt över detta prov hur länge som helst, så visst är det en lättnad att det är över, men det gick inte så bra som jag velat...

Jag må säga att det ändå kändes lite bättre efter gitarrlektionen som gick bra. Riktigt bra! Känns härligt!
Och det känns jätteskönt nu efter träningen, så e man bara sådär lagom slö och go. :) Har bara suttit framför Tv:n och glott. På Lars Winnerbäck faktiskt.
Jag kan inte säga att jag någonsin lyssnat på honom. Jag har dock hört en och annan låt. Men den här dokumentären som gick på ettan nyss var faktiskt riktigt trevlig, och en del av hans låtar är ju faktiskt riktigt fina! :)

Snart är det läggdags. Har bara fastnat i letandet efter den perfekta baddräkten. :)

Godnatt på er!

//

Kommentarer
Postat av: sajmon

ja vissa låtar e ju helt okej me lars vinterdäck, men d e ju hans jädra image å + att han e la sthlmare?... (:

2009-01-15 @ 01:06:14
Postat av: Linnea

Lasse är världens bästa!! Bara att inse! :D:D

För att rätta Simon, ja han bor i sthlm men är från Linköping från början. Och hans image, underbar!! <3

2009-01-18 @ 18:38:53
URL: http://lisve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0