Gårdagen.

Det blev äventyr igår med Linnea och lite annat folk.
Vi hörde ryktesvägen att det skulle vara streetrace vid plm.
Jag var inte sugen alls, men trots mina protester om skitigt hår och myskläder så fick Linnea iväg mig.
Vi hade supermysigt, så jag ångrar inte att jag tillslut följde med (trots att det typ växte mossa i mitt hår).
Köpte choklad, godis och sockerdricka och så satt vi på en parkbänk vid Stora Hotellet och myste :)
Härlig sommarkväll, som ledde till besök på mcd med hemkommen göteborgare (deltid), och besök fick även brors vän Timmy.
Det var en lagom trevlig kväll, och nu har jag tjatat runt alldeles för mycket om den!
Nu blir det loppis!

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0