Godkväll vänner

Jag lyckades slita mig från bloggen den tid som var kvar av min vistelse i Emmaboda.
Det fanns ju inget att rapportera (förutom hur fantastiskt duktig jag är på Harry Potter. Och det hade inte ens varit sant!)
Nåväl, nu har jag ju varit hemma i typ tre timmar, och harändå inget att rapportera.
Det kanskte inte beror på platserna jag beöker, utan på mig? :P

Nåväl, jag hade faktiskt tänkt skriva en dröm-önske lista.
För jag är en sådan som tänker praktiskt när det gäller önskelistor till födelsedagar.
Jag önskar mig inte alltid det jag innerst inne vill.
Det finns helt enkelt inte resurser till det ;)
Men den får bli imorgon, eller vad säger ni?

(TV-tips: SVT 1 har lite månspecial. Exakt 40 år sedan månlandningen. Min inre Naturvetare vaknar till liv!)

Puss på er!

//


Kommentarer
Postat av: Kusin

Månlandningen är bluff :P hehe

2009-07-20 @ 23:29:32
Postat av: Emma svarar Kusin

Det är just det programmet handlade om haha :D

2009-07-21 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0