Godkväll

Det har inte blivit något skrivande idag, men det har ni väl märkt.
Det har varit stora "göra-ingenting-dagen".
Intressant va?
Har legat i soffan, tittat på Rallybrudar, bakat daimkakor och varit ute och gått i en timme.
Det blev ännu en film idag. Kärleksbrev hette den.
Den slutade sorgligt.
Jag ville att den skulle sluta lycklig,
för det är mest jag.
För nu kan jag ju inte sluta tänka på det.

Och tro mig.
Saker och ting kan kännas ganska negativa när man tittat på en sorlig film
och dessutom har ett stoort, obekvämt skavsår på ena hälen.

Något positivt var i alla fall att jag fick semesterersättning från före detta jobbet.
Hade jag vetat hade det varit raka vägen till Göteborg.
Nu visste jag inte och sparar in dem pengarna, men missar allt det roliga.
Surt sa räven!

Nu ska jag verkligen sluta babbla och lägga mig mellan nästan nytvättade lakan.

Puss på er!

//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0