Gym, Taco och slow motion

Gymmet gick bra. Hoppas nästan på träningsvärk nu så man får lite bekräftning ;P
När jag kom hem var jag pissigt hungrig, så vi fixade tacos. Det är bara så otroligt gott när man är superhungrig!

Nu sitter jag och degar i soffan, en lyx jag anser att jag har förtjänat.
Det är ett lite roligt program på Discovery. Time Warp heter det, och är lagom kul för en nörd som jag ;)
De visar vad som egentligen händer vid vissa händelser (typ när man blir träffad av en elchockpistol m.m.) och dem visar det i slow motion. Lite småhäftigt ju! :)

Aja ska inte tråka ut er totalt.
Imorgon blir det Emmaboda med far. Kul eller inte, har inte bestämt mig. ;) Kan bli lite drygt, men bara jag har att göra så! :)

Puss på er!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0