Hej där!

Det blev enlång sovmorgon idag.
Har varit uppe ett par timmar, men det är först nu jag börjar vakna till.
Det blev en trevlig kväll igår med lite vänner.
Vi hade tv:n på i bakgrunden och pratade en massa strunt och viktigheter.
Vi får se om jag lägger upp några bilder, annars lär
Linnea säkert göra det!

Min frukost bestod av chips.
Vanliga, hederliga Sourcream & Onion chips.
Kanske därför jag ägnat senaste halvtimmen till att borsta tänderna... ;)

Senare idag blir det gym, och kanske även lite Jeopardy Junior, vem vet?
Nu vankas det i alla fall mat, så lika bra att gå ner och hjälpa till! :)


Hej tandvärk!
Eller så är det en blåsa som sitter VÄLDIGT fel...
Eller en visdomstand som vill få plats i min mun...
Eller tandköttsinflammation...
Eller...

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0