Jaha ja

Det var den dagen det.
Har inte gjort ett skit!
Jag är lite låg nu känner jag.
Av ingen egentlig anledning.
Sparlågan är på, men varför kan jag inte svara på (om någon nu skulle märka det och få för sig att fråga. Något jag tvivlar starkt på!)
Ja nu märker ju hur låg jag är och känner mig. Tråkigt!

Så idag har jag legat i soffan, suttit lite vid datorn, poppat popcorn och plåstrat alla mina fingrar (kommer någon ihåg inlägget om baciller? Plåster är min genialiska  lösningen ;P).

Jag tittar på A Cinderella Story.
Gullig film och precis lagom intelligensnivå (Väldigt låg, då jag sett den två gånger innan)

Ha en trevlig kväll och förlåt för inläggsbristen!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0