Opera, Kapen Zoom och stökigt rum

Opera igår som sagt.
Det var hur bra som helst! Är jätteglad att jag fick följa med. :)
Min mobil ville inte sammarbeta så det blev inga bra bilder tyvärr.. Får fråga min söta väninna om bilder :)
Det roligaste av allt var att Kapten Zoom var där!
Kommer ni ihåg honom? Från Vintergatan.
Superhäftigt tyckte vi! :)


Såhär såg jag ut gårdagen till ära.
Blev en del trixande med frisyren.


De gjorde i sin tur att håret såg ut såhär nu på morgonen.
jag vet inte om jag tycker om mittbenan eller inte...
Vad tycker ni?


Jag har även fått vissa klagomål på att mitt rum är stökigt, vilket innebär att jag måste städa det.
Jag räknade faktiskt ut det på egen hand, eftersom jag typ vadar runt i mitt rum ;)

Låtar som går ut genom mina högtalare just nu:

Miss Li - Oh Boy


Simon & Garfunkel - Mrs Robinson

...Och många fler förstås men palla ;) (a)

Puss på er!

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ser väldigt nöjd ut med den mittbenan..:P

2009-07-08 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0