Shopping i Kalmar

Gårdagen:

Mamma väckte mig och frågade om vi skulle till bokhandeln och kolla in lite nya böcker.

Kul tyckte jag!

När jag kom ner för att äta frukost så kom vi istället överens om att åka in till Kalmar och glo lite.

Och vi drog iväg. Vänta, vi skulle tanka först!

In på Preem - trasig kortmaskin

Statoil istället - Fullpackat med folk (tydligen får människor semester idag?)

Tillslut Shell - Massa ören dyrare än på Preem och Statoil.

  

Vi var på väg på riktigt nu.
Vi kom dit, hittade en perfekt parkeringsplats och gick in på Baronen.

  

Hej världens finaste klocka, vill du bli min för mindre än halva priset?

  

  
Javisst! (400 kr, innan 998!!) Ur&Penn har superrea. In och fynda hörrni!

  

  

Hej mysmys-tröja, vill du bli min för halva priset?

  


Varför inte? (99 kr, innan 199, BikBok)




Förlåt för dålig uppdatering.

Sitter och skriver detta 23.52 den 10:e Juli, men ni vet, Internet funkar inte alltid.


Puss på er!



//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0