"Snart" arton!

Oj, jag fyller snart 18!
Det är något som (nästan!) fallit ur skallen på mig.
Det dök i alla fall upp, och det är jag glad över, för nu kan jag fundera på vad jag önskar mig.
Och varför inte dela med sig av denna väldigt intressanta information ;D

  • Gitarr-grejer (plektrum, capo, krok att hänga detta underbara instrument i)
  • Underkläder (alltid bra att ha, eller hur?)
  • Pengar (Också en bra-att-ha grej ;P)
  • Klocka (som jag visserligen redan fått)
  • Oj, jag vet att det var något mer... vad kan det ha varit?
  • Hmm...
  • Nae det var nog inte viktigt.

Aja, det var ju i alla fall en del.
Jag känner mig inte så dyr och bortskämd, eller vad tycker ni?

Puss på er!

//


Kommentarer
Postat av: sajmon

Konsum? lr du kanske e ute efter lite mer dirty stuff nu ^^ ....

grrrr kvantum ;)

2009-07-18 @ 01:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0