Det där med frisyrer...

Jag går och funderar på frisyrer. Det är så att jag ska klippa mig. Inte imorgon, och kanske inte ens nästa vecka, men inom en snar framtid i alla fall. Ni som känner mig vet antagligen vilken beslutsångest jag kan få! Håret är trots allt det jag tycker bäst om på mig själv (trots att det nu består av tre nyanser i fina skikt). Att klippa av det em decimeter (som min  kära mor tycker att jag ska göra) tar verkligen emot.
Nu behöer jag då er hälp (tror jag). Jag har några bilder på olika frisyrer, korta som långa. Ni kan väl slänga in en sabb kommentar om vilken ni tror att jag skulle passa i!

Frisyr nummer Uno:


Nummer Dos:


Nummer Tres:

(Dock utan gröna slingor!)

Och sista bilden, Nummer cuatro:


Sådär det var väl alla... Så snälla snälla släng dit en kommentar om vad just du tycker!

Puss på er!

//

Kommentarer
Postat av: jocke

antingen nr tvaå lr fyra men tror du passar bäst i nr 4 lr din nuvarande :)

2009-03-24 @ 08:47:42
Postat av: Julia petersson

Jag tycker du ska framhäva ditt tjocka långa hår mer, dessa frisyrer var mer för tunnhåriga tjejjer, du har ju enormt vackert tjockt hår ju!:)!

kram Julia

2009-03-24 @ 09:37:32
Postat av: Linda

jag tycker det är fint som det är, men ettan är fin! :) <3

2009-03-27 @ 10:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0