Emma hjärta studiedagar.

Det där med studiedagar är ett bra påhitt anser jag. Vi har fått två hela dagar till vårt förfogande och jag kunde ha pluggat mycket mer än vad jag gjort, men jag har kunnat slappna av för första gången på länge. Det har varit underbart!
Idag har jag till exempel pluggat matte, lagat matt och sytt. Ni hörde rätt, det finns fortfarande folk som syr! Jag har för första gången provkört symaskinen jag fick av gammelmormor <3. Den är gammal, och visst kärvar den ihop ganska ofta, men det är en symaskin och jag är glad för det! En väska har jag i alla fall påbörjat (av ett par gamla, väldigt obekväma jeans).
Något annat roligt ikväll var mammas och pappas idé att ta fram deras LP-samling! Underbara skivor med allt ifrån ABBA till Mike Oldfield. Synd bara att remmen på LP-spelaren var av... Men det får bli en annan dag lovade far min!

Ojsan, klockan är mycket och jag jobbar imorgon!

Puss på er!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0