Promenadens dag

Det är gulligt att antalet besökare per dag i snitt ligger på 8, även om jag är en så kass bloggare som jag är! Det går minst ett par dagar innan varje inlägg, och jag får väl be om ursäkt?

Idag har varit en händelserik dag, samtidigt som väldigt lite har hänt. Jag har minsann varit på Dm i Kalmar och jag kom tvåa. Det ni! Vilken sport det var och hur många som var med låter jag vara onämnt ;)... Sedan fick jag gå hem från stationen här i Nybro också. Men det är ju faktiskt bara trevligt med promenader, så tro inte att jag klagar!

Nu sitter jag här, halvt ombytt, för nu är det ridning som gäller! jag hoppas det går bra.

Pussar på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0