Sleepless in Nybro..

Det har inte blivit mycket sömn för lilla Emma inatt! Tre timmar lyckades jag väl skrapa ihop tillslut. Den ena faktorn var min kära far som gick upp tidigt  p.g.a fiksepremiär. En annan, kanske mer avgörande faktor, är att min käre bror hade 20 års fest igår (Ja, han fyllde 20 år i tisdags, något jag kanske glömt nämna. Till mitt försvar säger jag att jag är nästan 99% säker på att min bror inte har koll på min blogg, och därför inte tar illa upp).
Som sagt så hade han fest, och den ägde rum i detta hus. Jag tycker att det var roligt! Lyckat å roliga människor. Det blev massa gitarrspel och man hörde även en el-ukuleles ljuva stämma.
Fast det var inte lika roligt idag, att efter tre timmars sömn sätta sig på tåget in till Kalmar för att jobba. Det tog emot mest hela tiden, men jag var glad att komma tillbaka!
Det var inga som helst problem, bara ett misstag!
Det ni!

Puss på er för nu ska jag slänga mig i soffan och leka medvetslös!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0