Slut på det roliga!

Vart tog helgen vägen? Dääääär booorta...

I fredags var det dags att åka in till Kalmar för att gå på jazzklubb. Vi fick se en faktiskt bra konsert (även om allt lät lite likadant.) Favoriterna var Hallelujah I just love her so och Hit the road jack. Den sistnämnda äger ;)
På lördagen var det bara upp och iväg till jobbet. Det var jättekul! Jag jobbar liksom inte så ofta som jag hade velat. På ett sätt är det faktiskt bra, eftersom jag egentligen inte har den tiden riktigt. och skolan före allt! Men som sagt så var det kul, och det var jättefint väder ute. Min käre bror och hans trevliga vän Rickard gjorde ett besök för att inhandla skor och det är alltid väldigt väldigt trevligt med besök! :)  (fick även skjuts hem som jag är riktigt glad över, eftersom då blev bussen dissad ;P)
Sen gjorde jag väl inte mer den dagen... Och Söndagen har ägnats åt gym, solarie och plugg. Även cykelmekande och nu på kvällen även lite datorix. har faktiskt fått upp en bärbar dator till rummet! jippie på det!


En nykomling i bloggvärlden är min
kära vän i Göteborg som nu har valt att skriva om sitt liv bland fotbollspelare i Götet. Jag kommer att lägga den bland länkarna i den närmta framtiden. Men värt en titt!


Det var väl allt för mig denna vår(?)kväll

Puss på er!

//


Kommentarer
Postat av: sajmon

yaay :) du fick till å me in ett varan-tv skämt emma :D tack för reklamen :D

2009-03-22 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0