Snabba veckor!

Det är inte lite snabbt som veckorna flyger förbi. Det blir måndag, och så blir det fredag. Idag är det visserligen torsdag, men annars består mina veckor enbart av måndagar och fredagar (känns det som).
Jag har alltid fullt upp mitt i veckorna. Plugg minst tre timmar om dagen, oftast mer. Inte konstigt att jag idag känner mig lite hjärndöd. Men imorgon mina vänner, då är det fredag och det känns underbart att få lite helg! Det är jobb och plugg som gäller och jag är nervös. Ja ghar inte jobbat på över en och en halv månad nu. Tänk om jag glömt allting? Att jag kommer skämma ut mig typ tusen gånger. Visserligen borde jag vara van vid detta laget, men i alla fall!
Nehe jag har väl babblat på om ingenting som vanligt. Nu väntar tandborsten och sedan sängen.

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0