Snart är det fredag igen!

Det är makalöst vad veckorna flyger iväg! Och själv hinner man inte med riktigt... Mitt liv ärbara måndagar och fredagar, och jag har sällan tid att sitta vid datorn och skriva. Det är synd tycker jag, men jag skyller på skolan (och på mig själv såklart!)
Men kanske att jag kan få lite mer tid nu. Får nämligen inte spela innebandy på minst ett par veckor, och jag skulle nästan skippa ridningen också (vilket jag inte tänker göra). Det är mitt lilla dumma knä som spelar mig ett spratt. Och visst ska jag inte klaga på att det gör ont, skaver och låser sig, för det finns människor som inte ens har ben eller knän att klaga över..! (fast jag klagar lite ändå som ni märker)

Jag har så himla tråkigt! Finns det ingen därute som har någon bra idé..? Något lite roligt, spännande, nytt, mysigt vad som helst! Jag känner mig tom på allt såntdär och behöver fylla på mitt förråd ;)

Puss på er!

//



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju alltid testa hoppa bungy jump, flyga stå på händerna i 1 timma bara för att fördriva tiden ;)

2009-03-19 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0