Bildinlägg

Här kommer en sån där specialare.
En sådan med massor av bilder.
För bilder säger ju mer än tusen ord?

Här är från gårdagen i parken:

Först var vi tre härliga människor på sommarhumör.
(Jag bakom kameran...)



Vi blev fler personer som sökte värme i form av sol och trevligt sällskap


En väldigt trevlig dag sammanfattar jag det till.


Kvällen idag:


Min bror gjorde sig stilig till bal.


Min Becka ringde för en kvällspromenad.
Jag var inte sen att hoppa på



Vi hade sådär mysigt och trevligt som bara vi kan ha.


Där har ni min helg sammanfattad i bilder.
Visst är det lite roligare.
När man har något roligt att titta på?

Puss på er!

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Danne ser lite sådär bekväm ut..

2009-06-01 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0