Fredag

Äntligen helg säger jag! Detta har varit en jobbig vecka rent ut sagt. En vecka jag nu tryggt lägger bakom mig.
Händer det något kul i helgen? Jag ska försöka plugga och dessutom träffa mina söta flickor! :) Så länge sen vi var alla samlade! Får försöka ta lite bilder och lägga upp. Jag tar bilder men är så usel på att lägga in dem i bloggen ;).

Kalmar igår med lilla söta Anna var jättetrevligt! Vi hade hur mysigt som helst och vi fyndade lite båda två. Jag har till exempel nästan hela outfiten till skolavslutningen. Det saknas lite detaljer bara, till exempel skor... ;)

Har sovmorgon till ett och det är såhäääääääääääääär skönt!

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0