Fredagskväll med 80 tal och godis.

Igår blev det till att besöka Herr Rosqvist för att umgås med härliga vänner.
20 minter försead panikcyklade jag till honom (tog en minut). Det visade sig att jag var först och alla andra var EN TIMME sena. Nåväl, ingen skada skedde i alla fall. När tillslut alla dök upp var dem såhär fina (klicka för större bild):



Så så såg vet ut. Den som onekligen var bäst utklädd var lilla Linnea (gissa vem? ;P)
Jag hade en skjorta som mor min ägde på 80-talet. Den pryddes av Mimmi Piggs ansikte på ryggen.. Gulligt va?

Tack alla inblandade (Rosen, Linnea, Simon, David och Amy) som gjorde att jag inte var hemma förrän tre. Det var tipptopp och precis vad jag behövde :)

Puss på er!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0