Yiruma, Outlet och bambuväxter med taktkänsla...

Jag har kommit fram till att jag skulle kunna lägga in hur många av Yirumas låtar som helst här på bloggen. Han har så fantastiskt fina låtar. Dessvärre känner jag att det kanske blir alltför tråkigt och enformigt?

Igår fick Kosta Outlet besök av mig och mor. Det var dött och urplockat och fult. Vad ser folk i Kosta Outlet?? Jag hittade i alla fall ett armband som jag tycker var fräscht. Och det var i princip allt... Mama och jag får gästa Kalmar på lördag istället! :)

Just nu är det färdigstädat i mitt rum. Jag hade inget att göra (inget plug!!!) så jag började städa och damma. Det var behövligt. Det är synd att svarta nöbler ska framhäva dammet så väl!

Min bror har besök här i rummet bredvid. Han spelade ukulele och hans söta vänner höll takten. Nåväl, de försökte i alla fall. Tror dock inte att de var seriösa försök, för i sådana fall så har mina bambuväxter större taktkänsla...

Finns det mer att skriva?
Nej.

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0