Vaccinationsarm, tingsrätt och kemi.

Inatt har jag inte sovit något vidare. Har liksom rullat över automatiskt på armen, som igår utsattes för tortyr i form av vaccination.
Det gjorde ont.

Sedan har vår klass varit på besök i Nybro Hamn. Tingsrätten ärades av vårt ädla besök.
Och sedan var det högskolan, kemiavdelningen.
Det var dock inte så intressant osm jag hoppats på.
Massa babbel om något man inte fattade alls.

Vidare hem för luciaövning.
Kören bestod idag av två medlemmar.
Dålig stil!
Blev att få skjuts hem (var dödstrött), och nu sitter jag här och pluggar svenskaprov tills imorgon.
Druckit glögg har jag gjort också, vilket var mysigt och gott! :)

Puss på er!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0