10,1''

Igår köpte jag mig ju en liten bärbar som jag verkligen kan gå och bära runtpå. En liten Asus blev det på 10,1 tum!
Jag hoppas den kommer fylla sitt syfte.

Förhoppningsvis ska jag få träffa lilla Linnea idag. Alldeles för länge sedan!
Vi hade tänkt ta en runda till kalmar men vi får se hur det blir med det.
Blir kanske en fika istället?
Hon har minsann lovat mig fler bilder från hennes lilla kalas, vilket enligt mig känns väldigt spännande!

Annars består denna vecka av:
Fika
Fira en söt liten prinsessa
Baka tårta till den ovan nämnda
Leta pengar (dock utan skattkarta...)
Bli bjuden på honungsglazerade revben (Höjdpunkten? ser i alla fall fram emot!)
Umgås med familj (städa och tvätta)
Packa
Åka iväg till mitt nya hem...

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0