Elfte augusti

Hej på er!

Har inte skrivit innan idag för jag har minsann känt mig lite konstig. Men nu skriver jag!
Och som jag tänker skriva om... ingenting.
Herr Rickard har hjälpt mig att ta kort på mitt nya hår, men problemet att få in dom i datorn dök upp då jag givetvis glömde sladd... Så typiskt mig att glömma något sådant viktigt! Vi får se om jag kan luska fram en sladd eller två.

Sen försöker jag luska ut det här med Uppsala och det. Det är minsann mycket att stå i... Vet knappt vart jag ska börja. Ingen som råkar ha en kontakt i Uppsala som väldigt gärna vill hyra ut en lägenhet eller så?

Sitter här och lyssnar på underbara
Regina Spektor. De sände ju hennes Londonkonsert på tv i helgen vilket var mycket bra! :)


FinEddie får avrunda detta intetsägande inlägg! :)

Ha det så bra så länge!

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0