Godmorgon godmorgon!

Här sitter jag med en galen katt som tvångssnuttar på sin svans. Slå det om ni kan!
Harprecis kört iväg mamma till jobbet och passade då även på att handla lite! Det är det som är bra med Coop, dom har öppet när ingen annan har. Annars lär jag mig aldrig att hitta där...

Det jag handlade var ju givetvis saker till den awesomea tårtan jag och herr Rickard ska försöka oss på idag. Kommer i skrivande stund även på att jag glömt det viktigaste. Fyllning. Får väl bli en tripp till Netto sen antar jag.

Nu har katten somnat, så om jag lyfter arslet ur soffan kommer hon komma pipandes efter. Får kanske offra mig å sitta still en stund?


Annars:
Fika idag, som skulle varit igår och som har blivit lunch.
Tårtbak
Firande av innehavaren till tårtan
Göra lite smycken. Haft idéer i huvudet alldeles för länge nu!

Ses och hörs!

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0