Gokart och lite sånt...

Underbart väder! Kan nog inte tjata nog om det...
Nåväl, efter lite beach och rätt mycket bad fick det bli en halvstressad färd mot närmsta gokartbana!
Med saltsmak på läpparna och blött hår kom jag på plats fem (jag är då stolt över detta för de som inte förstod det)!

Nu är vi precis hemkomna och jag kan lägga till bensindoft på min lista. Vi får se vad vi gör av denna fantastiska sommarkväll. Har då ingen lust att lägga mig tidigt (trots födelsedag på intåg!)



U n d e r b a r t !



Fina grabs i fina hårnät. ;)             Denna klänning från Lindex åker
                                                  på ikväll!


Ha en härlig kväll!

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0