Kväll

Egentligen skulle ajg ju lagt upp en massa bilder från gårdagens 20 års fest hos Linnea, men gud jag har verkligen inte orkat! Hehe så kan det ju faktiskt vara ibland...
Jättetrevligt var det i går i alla fall så det måste läggas upp bilder helt enkelt! :)

Dagen till ära har jag inte gjort någonting. Sov till elva, varit rastlös och börjat oroa mig inför morgondagen! (Ska köra Risk2:an med motorcykel..!)

Nu går det något konsertliknande på tv där en orkester spelar massa tv-spelsmusik. Konstigt!

Samtidigt försöker jag knåpa ihop en drömfångare att ha som örhänge/hänge i halsband. Försöker göra den med silverfärgad koppartråd och det var minsann klurigt! Vi får se om jag lyckas eller ej!

För övrigt går det sådär med att leta lägenhet osv. i Uppsala. Hittade dock kanske världens bästa hyresvärd?

http://www.blocket.se/uppsala/​Inneboende_35371146.htm


Ha det!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0