Nu bär det av!

Om cirka halvtimmen kommer bilen att åka från familjen Carlssons hus, vidare till familjen Svenssons hus för att därifrån åka till dess slutdestinationen Kalmar station.

Vidare därifrån är det tåg med byte i Linköping och Sala med slutdestination Uppsala.

Overkligt är precis vad det är. Jag vet inte om jag fattar det än.
Eller jo, det gör jag ju men det är så läskigt samtidigt som det är underbart.
Bittersött kan man ju säga.

Min nya hemstad kommer vara Uppsala.
Denna hemska, säkert underbara stad som jag inte ens träffat ännu.
Den hemska, säkert underbara skola jag ska gå på de närmsta sex åren har jag inte lärt känna irl än om man säger så.


Det blir bra det här.
Andas Emma.
Det blir bra!


E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0