Trettonde augusti

Hejhej hej hemskt mycket hej!

Håller på att göra mig iordning för 20 års fest med sommartema.
Tjena mittbena så lätt (inte!!).
Funderade ett tag på att göra massa blomringar med min fimolera m.m. men det hann jag inte för då bestämde sig busfröet till katt att hon skulle gosa (det går ju bara inte att motstå det!)
Nu tror jag det får bli vit, föredetta studentklänning (eller blommig långklänning...) med ett 5-minuters-halsband och liet annat bling bling!

Ni ska förresten få se hur mitt "nya hår" ser ut ;) Var ju och klippte samt färgade mig i tisdags. :)









Sjukt nöjd är jag i alla fall!

Puss på er nu och ha en härlig "sommar"kväll! ;)

E


Kommentarer
Postat av: Han som vinner på skitgubbe

Tycker du blivit duktigare med o uppdatera bloggen nu minsann!. tokbra håret blev också!

2011-08-13 @ 18:15:32
Postat av: Skitgubben

Håret blev ju tokbra!. och duktig på att uppdatera bloggen nu ja.



//Den gamle Skitgubben bakom hörnet

2011-08-13 @ 18:18:20
Postat av: Den riktige skitgubben

Lyssna inte på de där! de är jag som är den äkta skitgubben! Och milda makaroner vad bra de blev \0/

2011-08-13 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0