Veterinär och pannkakor

Oj vilken överraskning jag fick när jag loggade in på studera idag...
I första urvalet tackade jag gladeligen ja till både reservplats på mitt första val (veterinär, plats 15) och tandläkarutbildningen i Malmö där jag blev antagen. Nu visade det sig att jag blev antagen till Veteriärprogrammet! Vilken chock.Att komma in på det jag kämpat för så länge.

Fast än jublar jag inte, det blev mycket som blev krångligare nu än innan. Nu står vi på ruta -1 och Rickard måste göra massor av onödigt jobb för att ens försöka komma in på den utbildning han en gång tackade nej till. Det känns tungt nu men om ett par dagar hoppas jag att jag kan glädjas fullt ut av detta!

För övrigt vankas det pannkakor. Med jordgubbssylt. jag trotsar min diet för ett litet smakprov!


E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0