Julkort och tentaplugg

Nu har mina sju dagars plugg börjat.
Jag ska försöka vara duktig men det känns som jag måste göra lite annat än att sitta och plugga hela dagarna.
Så imorgon blir det en liten runda i staden tror jag minsann för lite julklappsjakt.
Det mesta är avklarat men det kan alltid bli bättre! ;)

Än så länge har vi fått två julkort.
Ett från älskade Amy och ett från underbara mormor och Bernth! :)
Alltid roligt att få annat än dyngsura H&M kataloger och elräkningar.

Om sju dagar är jag förhoppningsvis hemma i min familjs hus.
Jag tjatar och tjatar om detta (värre i verkligheten, believe me!) men jag längtar så mitt hjärta spricker!

Annars händer det inte mycket faktiskt.
Rickard har fått ännu ett VG på en tenta. Bara för att han är awesome!
Allt lunkar på i sitt normala, alldeles för snabba tempo!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0