Julrapport

Tyvärr är jag så dålig på att ta kort så det är inte klokt!
Hade annars velat lägga upp en massa fina julbilder här, men ni får klara er med era egna!

Julen är itne riktigt slut ännu.
En säkerligen underbar middag hos mormor äger rum i dag.
Ska hämta upp min man innan den så han också får njuta!

Det är bland det lsutigaste.
Att inte ha Rickard nära hela tiden.
Inatt sov vi var för sig och jag somnade nog inte innan tre i alla fall.
Det blir så tomt och tyst och lustigt!

I alla fall...
Jag fick låna hem första Harry Potter boken av honom!
Tro det eller ej, jag har aldrig läst den!
Har läst de andra sex hur många gånger som helst, men aldrig ettan.
Kommer ihåg att vi köpte hem hemligheternas kammare utan att tänka på att det kanske var tvåan...

Ha en fortsatt bra jul och stressa inte för mycket på mellandagsrean!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0