Klockan blev två...

Jag har förberett mig inför att börja repetera ALL jädrans kunskap som de försökt trycka i mig sen oktober.
Vi steg upp vid tio (ja vi har börjat lata oss!) och käkade frukost. Rickard åkte iväg för att jaga mat och nya busskort och jag satte mig i soffan...

Okej, jag har faktiskt sorterat in ALLA hand-outs i en pärm och tittat igenom lite på gamla tentor men orkar liksom inte börja ta tag i det mer nu.
Har suttit till tolv nu i ett par dagar och bara skrivit, skrivit, skrivit!
Har till och med fått en återkommande grop i fingret där pennan ligger!

Så jag ska bara njuta ett tag till (för stressen har inte dykt upp än. Lugn, den kommer...), Rickard ska komma hem och vi ska laga fredagsmiddag.


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0