Mozartkulor och nydiskade clementiner

Härliga lördag!

Vi steg upp efter tio efter en otroligt mysig sovmorgon.
Vi planerade den kommande veckans matsedel.
För så duktiga är vi nu förtiden...
Vi har varit och gjort veckans handlande i Gottsunda.
Gårdagens hemmagjorda pizza slank ner idag med.

Nu är jag precis färdig med mina "mozartkulor".
Vet inte ens om det är riktiga men jag gör som min mamma gjort innan och det blir bra!

Dricker årets första julmust med.
Brukar det verkligen vara så sött?!

Narnia går på TV nu vilket känns rätt underbart!

Något ännu bättre är att det endast är 18 dagar kvar tills jag är hemma i lilla Nybro igen!
Första gången sedan den 27:e augusti.
Helt sjukt, eller hur?

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0