Snösnösnö

Okej.
När jag vaknade blev jag jätteglad när Rickard sa att det var snö ute.
Alltså så det täcker marken och träden.
Sååå fint!
Jag hoppas att jag hinner ta något kort eller två, men enligt vädret (som går nu innan julkalendern) så verkar det som det ska regna och ha sig... Vi får väl se!

Jag är uppe tidigt för att:
Jag ska vara överambitiös och åka till affären när de öppnar vid åtta.
Det är pluggfika som gäller, dvs julmust och något annat...

Ska möta upp ett gäng tappra tjejer vid biblioteket vid tio och så kör vi tills vi stupar!
Det gäller att ligga i nu.
Detta bevisade min vän som skrev ett sms till mig tjugo över fyra idag på morgonen.
Så är det!

I övermorgon är det tenta och så åker vi hem!
Måste städa och packa innan dess!
Och köpa blomma till våra hyresvärdar...



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0