BakaBakaKaka!

Jag är väldigt sugen på att baka nu.
Det kan bero på påsen med pepparkakskryddor som står i skafferiet och lockar mig med sin underbara doft...
Och lussebullar måste jag också baka. Det är ju bara för gott!

Vad har annars hänt sen sist?
Hade munta i torsdags och jag blev godkänd! Kändes otroligt skönt då det var svårt och mycket information att trycka in...
I lördags var det dags för oss amöbor att anordna en återbjudning för tvåorna och treorna.
Det skulle vara utklädnad som gällde och vårt tema var "om jag inte llckas bli veterinär". Många spännande outfits bjöds det minsann på!


Idag är det exakt en månad kvar till tenta och flygresa hem!
Jag fattar inte att om en månad och typ 6 timmar är jag hemma!
Känns både konstigt och skönt!
Mest skönt tror jag.
Att få se alla igen!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0