Fredagen den 11/11-11

Godkväll nära, kära och alla andra!

Jag är nästan precis hemkommen från skolan där vi ställt i ordning för morgondagens Phlugan!
Det är en stor, fin sittning för veterinärer som hålls vartannat år (och gjort väldigt länge) och amöborna det år det hålls får äran att servera!
Så vi har ställt i ordning både bord, stolar samt dukat och tränat på att gå osv.
Ska bli väldigt spännande :)

Annars börjar det bli lite tentapanik nu.
Naglarna har rykt för längesen och jag går omkring med plåster på nästan alla fingrar.
Jag är sjuuuukt nervös inför denna lilla munta vi ska ha nu i veckan så det är inte klokt!
Men det brukar (och är förhoppningsvis så den här gången också...) inte vara lika farligt som man bygger upp...

Men nu ser jag minsann att det är Forrest Gump på tv!

Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0