Getövning!

Idag händer det grejer!
Det är dags för vår första getövning i skolan.
Vi ska få följa dräktiga getter ett bra tag framöver.
Lyssna, ta prov m.m.
Det ska bli superroligt och jag är jättetaggad!

I helgen hade vi finbesök.
Rickards mor och far kom upp och med sig hade de underbara Eddie!
Jag tror att han var lite glad att se oss i alla fall!

Denna veckan är det annars mest plugg framför mig. Ni ska se bordet (borden, både mat-och soffbordet) är täckt med alla mina papper och böcker av alla dess slag!

Fredag innebär ledighet och även besök (hoppas jag!)
Underbara Amy och Hanna ska till Stockholm och kanske kommer de förbi och säger hej!
Det skulle göra mig överlycklig!


/


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram

2011-11-10 @ 23:31:37
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0