If I could be where you are

Härligt höstväder idag med (Statistiken talar änså länge för denna hösten)
Funderar på om jag ska våga mig på att gå ut och fotografera lite i trädgården.
Eller så har jag en del plugg att göra...
Vi får se helt enkelt!

Ett annat alternativ som inte innefattar plugg är att åka in till stan en sväng.
Ska ändå möta upp älskade på stationen efter fyra så jag kan ju lika gärna åka in tidigare!

Annars är min inspiration på topp just nu!
Det bara kliar i fingrarna efter att pyssla och hålla på.
Kanske därför jag surfar runt på pärlor...

Vilken tur att mina underbara föräldrar kommer upp än en gång i helgen!
Då blir det besök på IKEA och förhoppningsvis sätta upp lite tavlor och hyllor och sådär :)
(plus att de har lovat att ta med mina smyckesgrejer!)

Ha en fin dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0