Fjärde september

Nu har det ju varit ett litet uppehåll här på bloggen, men det har varit extremt mycket att göra känns det som! Plus att man drog på sig värsta förkylningen med feber och hela köret för ett par dagar sedan...

Till att börja med har vi lämnat vandrarhemmet vilket känns galet skönt! Vi bor nu i en lägenhet en bit från centrum och här ska vi stanna tills den 14:e. Väldigt fin och fräscht badrum och sådär (Förutom att golvet lutar fel så det blir helknas när vi duschar...)

Annars har det varit Amöbagasque och andra lekar och spex med skolan. Men nu i helgen har jag mest legat i soffan. De väldigt få antal gånger jag har feber blir jag helt knäckt. Bara sover eller ligger å glor på något tråkigt tv-program.

Aja nog om det. Jag har det bra, och jag har massor att plugga tills morgondagen! Då är det en mer riktigt dissektion av råtta som gäller, även lite osteologi och sådär. Fun fun fun!

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0