Fönsterinspektörer och såntdär.

Då sitter man här i soffan efter en dags plugg med mera.
Har gjort en massa test på ben, ben och ben och det går faktiskt framåt!
Skulle kanske försökt ta mig till Asis egentligen, men tiden räckte inte till!

Var en runda på stan och inhandlade födelsedagspresent till mor och sådär.
Försökte få mitt Ica studentkort men misslyckades (missade postens båda telefontider. bra jobbat där, Emma!), imorgon hinner jag inte så det återstår att försöka ringa till ICA på fredag och försöka få dom att skicka kortet hit när dom väl har fått det till sig igen. Puh!

Rickard sitter vid den andra datorn med hörlurarna på.
Ibland fnissar han sitt fina, speciella fniss.
Jag undrar vad han gör



Just det ja! Kom ett par trevliga människor och tittade på lägenhetens fönster.
Bara sådär.
Dom var nog bra.
Fönstren alltså...

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0