Os palatinum, Os zygomaticum...

Tja bara exempel på vad jag sitter och gör just nu...


Jag kan faktiskt meddela er där hemma i Nybro (och alla andra om ni så vill) att här i Uppsala skiner solen.
Halsen kittlar sådär fantastiskt av en helt underbar sensommarförkylning.
Har dock klarat mig med en halv hostattack idag (än så länge).

Jag har diskat och försökt att dammsuga med det monster som ska föreställa dammsugare här i lägenheten...

...Gick sådär.
Jag lyckades tömma den på massa damm och typ så långt kom jag.
Sen strejkade den.

Nåväl, min underbara andra hälft har just i detta nu en föreläsning. Han kommer hem inom närmsta timmen. Då ska vi äta korvstroganoff och ,hör och häpna, Coops alldeles egna ris.
Återkommer inte alls med resultat.

Självklart ska jag även lägga upp bilder från amöbagasquen som höll igång en i torsdags kväll/natt. Vi får se om jag hittar några. Tycker mest det var suddiga bilder och skrikiga filmer.



E

(För er som suttit och klurat på rubriken, typ mamma kanske? Det är faktiskt ben i kraniet! Så nu vet ni!)


Kommentarer
Postat av: replica handbags

rkcunfxphas It's a nice post. rkcunfxphas

2012-09-19 @ 13:13:40
URL: http://www.dompolski.ca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0