Prickiga russin och farligt skön luftmadrass...

Då var jag äntligen uppe ur sängen.
Trots att det är en luftmadrass (vi har ännu inte hunnit med säng och sådär, men imorgon kanske!) så var det sjukt skönt att ligga där under det tjocka varma täcket och halvdrömma.

Frukosten var dock en liten besvikelse. Müsli med prickiga russin.
Är det normalt?
Är dom farliga, dom där misstänksamt prickiga russinen?
Jag plockade ur dom...

Dagen innan tentan.
Känns faktiskt mer okej än jag trodde.
Känns ändå inte som jag kan någonting, så jag borde vara stressad.
Vi får se hur det går!

På lördag kommer även Rickards bror och sambo upp.
Vilket ska bli underbart trevligt den lilla stund dom är här. (Jag hoppas bara vi hinner städa lite innan...)


Vi hörs helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0