Rosa stövlar och Cake Pops

Vi håller på att tvätta här.
Vi möttes av värsta mördarmaskinerna!
Men jag tror att vi lyckats tämja dom. :)

Dagens planer består annars i att försöka ta oss ut till IKEA för inhandlande av spegel och matlådor.
Och jag hoppas även på en liten stadsrunda, för jag behöver verkligen nya höstkläder! (Kanske till och med en ny mobil?)

Igår efter skolan hann jag minsann köpa ett paraply (nu har vi varsitt så vi slipper köra stensaxpåse om vem som ska bli blöt på morgonen!) och faktiskt ett par byxor och ett par rosa stövlar.

Annars börjar jag sakna konstiga saker hemifrån. Eller ja,inte bara konstiga.
Min systemkamera till exempel. Och...
...mina nyinköpta kängor som jag faktiskt inte hunnit prova alls mycket.
... alla mina smyckesgrejer. Känns som jag har hur mycket idéer som helst.
... mina fina 70-talsskor som är ljusbruna och väldigt slitna i spännet, men superfina och sköna!
... typ hela min garderob. Saknar alla klänningar och även de klädesplagg jag aldrig använder, men som ändå finns där!
... Självklart saknar jag min familj, Rickards familj, vänner och jobbkamrater. Och min underbara, söta katt som säkert har vuxit flera kilo!


E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0