Slut på långhelgen!

Efter sista tentan i torsdags fick jag långhelg. Den spenderades hemma i Nybro. Det var inte precis en avkopplingshelg utan fult upp!
Och igårkväll kom jag hem till ett 15 grader kallt Uppsala, vilket gav lite blandade känslor. Skönt att vara hemma i stugan igen (hos älskade sambon), jobbigt när man vant sig vid kakelugn och värme...
 
Fick dock inte sova inatt, så kände mig inte fit for fight med immunologi idag. Jag kör en hemmaplugg-dag (och städa-/packa upp-dag) och hoppas att det kommer gå finfint! :)
 
Dags att handla julklappar nu med!
Jag har några ideér men det är några frågetecken kvar... Vi får se om jag hinner med en runda på stan imorgon efter skolan. Vore skönt att få det ur vägen så att säga!
 
Nehe om jag skulle ta och ta tag i lite saker!
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0