Att göra ensam en lördagkväll...

Godkväll!

Måste säga att den här helgen har varit (och kommer även bli) en av de bättre helgerna.
Och ja, detta trots att älskade inte varit hemma ikväll...

Gårdagen började med en tenta (som vi inte pratar om Det kan ha gått bra, det kan ha gått dåligt) för att fortsätta i shoppingens tecken.
En tröja för femtio riksdaler fick följa med hem (plus tre gröna kuddar till soffan och lite annat småplock) och för kvällen planerades taco.

Denna lördag började med sovmorgon följt av frukost i soffan och handla-mat-resa till Gottsunda där busschauffören körde fel och fick vända.

Jag skulle ha pluggat idag. Massor hade jag tänkt, men jag har varit så jäkla trött.
Så därför har jag bokat in en pluggfrukost här hos mig imorgon!
 Kommer bli fantastiskt mysigt, och förhoppningsvis kommer vi få en massa gjort! :)


Men vad gör man då ensam en lördagkväll?
Tja, jag har tittat på några SATC avsnitt, läst om en massa böcker, beställt en massa böcker (plus en tygkasse att ha dom i) längtat efter att en massa böcker ska komma för att slutligen komma fram till att jag redan har en massa böcker att läsa!

Godnatt!

//


Kommentarer
Postat av: Skitgubben

Annars finns det ju alltid kortspel. Ett parti skitgubbe går alltid att spela. För skitgubben finns, i alla hörn, i alla väggar, i alla tak och golv. Han finns där du minst anar det

2012-02-05 @ 01:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0