I hear in my mind all of this words...

Sitter här och funderar lite på vad jag ska skriva egentligen.
Det känns som att jag har så mycket ord, så mycket musik, så mycket inspiration och kreativitet som vill ut ur mig just nu!
Blir så mycket så det kortsluts och ut kommer...ingenting.
Så istället sitter jag medmina nördhörlurar på och ylar på en massa låtar.
Stackars Rickard som sitter i soffan och försöker läsa sin skolbok...

Ikväll skulle jag även ha simmat.
Det blev inte så.
Är lite dålig på att få in rutinerna.
Men min goda vän har tagit sig tid och gjort ett träningsprogram tillmig så jag är pepp på att börja gymma!

På fredag kommer föräldrarna upp och stannar till söndag.
Ska bli sjukt trevigt :)

Som sagt, hade ju inte överdrivet mycket att skriva, men nu vet ni att jag lever i alla fall! ;)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0